reklama

Spoveď

Plavím sa loďou niekam do neznáma chcem, aby sa so mnou potopila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Plavím sa loďou niekam do neznámachcem, aby sa so mnou potopila.Stratil som tú,ktorá ma tak veľmi ľúbilano našu lásku zákerná choroba skolila.Zostali tu už len spomienky,tak krásne,tak veľmi živé.Viem,že si tam hore a vánkom vetra posielaš mi bozkbozk,ktorý budem cítiť do konca života a nikdy nezabudnem na tebavolám hlasno do neba.Snažím sa žiť normálne,chcem sa baviť,smiaťale nedá sa to,myslieť na teba a pritom sa usmievať.Bože prosím,pomôž mi s tou bolesťou bojovaťchcem znovu vedieť milovať!

Juraj Geleta

Juraj Geleta

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som,som však večný optimista.Verím,že jedného dňabude aj lepšie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu